עיצוב חדרי ילדים – וילונות תאורה ואביזרים נלווים - ענק הוילונות

מאמרים

עיצוב חדרי ילדים – וילונות תאורה ואביזרים נלווים

כל הורה רוצה אך ורק את הטוב ביותר עבור הילד שלו, ואתם כהורים מכירים הכי טוב מה הילד שלכם צריך ורוצה. הרי אין דבר שמשמח הורה יותר מלראות את ילדו מאושר, תתארו לכם את הקטן או הקטנה שלכם נכנסים לחדר שהם פשוט אוהבים. אתם תתפלאו כמה הבדל עושים גם אביזרים פשוטים כמו בובה או דובי שיושבים על כסא כחלק מעיצוב החדר או פתרונות אחסון נסתרים שגורמים לחדר להראות מסודר בכל שעות היממה, כך יוצא שביקורים מפתיעים פשוט לא מדאיגים אתכם... החדר בשליטה שלכם. אספנו למענכם במאמר קצר זה אוסף של טיפים חשובים שיכולים לעזור לכם לבצע שדרוג חדר ילדים ע"י אביזרים שונים ובדרכים יצירתיות ומפתיעות.

 חדר ילדים מעוצב בגוונים של ורוד "הרי אין דבר שמשמח הורה יותר, מלראות את ילדו מאושר"

  1. וילונות – וילון מאפשר מספר אפשרויות עיצוב בחדר, ובמקביל להיותו כלי עיצוב מבוקש, הוא גם פונקציונאלי, מה שאומר שאתם והילדים מרוויחים פעמיים.וילונות לחדר ​ילדים פותחים חלון למשחקים של אור וצל, במקביל להתאמה עם הצבעים והאווירה בחדר.
  2. בובות – חדרי ילדים בכל העולם מזוהים עם בובות מסוגים שונים. ניתן להוסיף אווירה מיוחדת לחדר הילדים עם בובה ענקית, או סט בובות בפינות שונות של החדר, וכיום ניתן למצוא מגוון אינסופי של עיצובים ייחודיים – גם למשחק וגם לעיצוב.

עבודה עם תאורה ואווירה

  1. מנורות יפות – העבודה עם אור וצל היא עבודה מרתקת, שיכולה לקחת את חדר הילדים לרמת עיצוב גבוהה במיוחד, עם אווירה נעימה שתעודד את הילד לשהות בחדר בכיף. חוכמת התאורה מאפשרת ליצור מרחבים שונים גם בחדר קטן, למקד את תשומת הלב על פינת הלמידה כשצריך, על הרצפה למשחקים, ועל אלמנטים תלויים כמו תמונות, או אביזרים דוגמת הבובות היפות.
  2. צבעים – משחק עם צבעים יכול לשנות אופי של כל חדר בקלות. בחירה של צבעים המתאימים לילד שלכם תהפוך את החדר שלו למזמין יותר, גם עבורו, וגם עבורכם. כיום ישנם עיצובים המשלבים מספר רב של צבעים ליצירת אווירה שמחה ומלהיבה בחדר שנעים לשהות בו.
 
 חדר ילדים מעוצב בגוונים של ירקרק פינת ישיבה על אדן החלון בחדר ילדים ובתוספת של וילון רומאי אפרפר

אביזרים נלווים לעיצוב חדר ילדים

  1. מדבקות קיר – ישנן כיום מדבקות קיר מיוחדות אשר ניתן להדביק ולהסיר מהקיר שלכם מבלי לפגוע בצבע. מדובר במדבקות המגיעות בגדלים שונים, עם אינספור דוגמאות כולל חיות, דמויות מוכרות, צורות שונות ועוד. מדבקות אלו מוסיפות המון לכל חדר ילדים, וניתן להחליפן באופן תדיר בשביל לחדש ולרענן.
  2. צבע מגנט וצבע לוח – צביעה בצבעים טכנולוגיים תהפוך את הקיר לחגיגה אמיתית, ותעזרו לכם גם לעצב בצורה ייחודית את החדר של הילדים שלכם, וגם לנצל בחוכמה את המרחב. מעכשיו זה בסדר שהילדים מציירים על הקיר, בדיוק במקום בו הקיר נצבע במיוחד בצבע לוח ייעודי המתפקד כלוח מחיק לכל דבר (בשימוש בגיר). כשעוד חלק בקיר מהווה מגנט, אפשר לשנות ולעצב מחדש את הקיר בכל עת עם מגנטים יפים וצבעוניים, לאווירה מיוחדת.
חדר ילדים מעוצב בתוספת וילון דואט

צור קשר

ליצירת קשר להצעת מחיר מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם